2012. július 6., péntek

5.A találkozó és az utazás...

 *Destyni:*

Megdörgöltem a karikás szemeimet és elkezdtem olvasni az SMS-t. :
"Szia, Destiny! Csak arra gondoltam, hogy valamikor össze futhatnánk valahol és beszélgethetnénk! Mit szólsz? Várom a válaszodat!! :DD Puszi : Zayn
 Kikerekedett szemekkel olvastam végig az SMS-t. Most mit válaszoljak! Ezen gondolkodtam, miközben haladtam le a lépcsőn. Anyu éppen reggelit készített, és egyszer csak meghallottam a tv-ben amit mondtak majdnem lehidaltam. Teljesen lesokkolt amit láttam, még a telefon is kiesett a kezemből....

Percekig bámultam a tv-t és hallgattam, hogy minden féle hazugságot összehordanak rólam. Idézem amit a nő mondott a tv-ben: " Tegnap egy sarki kisboltban lefotózták Louis Tomlinzon-t aki éppen újdonsült barátnőjét ölelgeti! Vajon ehhez a hírhez mit szól a fiú ideiglenes barátnője Eleanor Calder ?" Nagyon megdöbbentett a hír. Még pár percig meredtem magam elé, majd összeraktam a telefonomat, mivel kiesett a kezemből és szétjött. Majd újból elolvastam az üzenetet és válaszoltam:  " Szia Zayn! Nem tudom, hogy honnan tudod a telefon számomat, de mindegy! Ő persze össze futhatunk, mondjuk délután 4 kor?  Én is várom a válaszod :DD Puszi : Destiny "  Ahogy elküldtem az SMS-t valaki már hívott én pedig csak sejteni tudtam, hogy ki az. Akaratlanul is mosoly húzódott a számra.
- Hallo! - mondtam bele  mint aki nem tudja, hogy kivel beszél.
- Szia Destiny! Zayn vagyok! A telefon számról annyit csak, hogy nem árulok el semmit se. Ott leszek akkor 4-re érted! Csak mond hova menjek! - lediktáltam neki a címemet és újból megszólaltam!
-Rendben! Zayn, Louis ott van a közelben? -Zayn sóhajtott egyet, , majd egy lány hangját hallottam a vonal túlsó végén és egy ajtó csapódást, majd Louis kiabálását. 
- Aha! Adjam? 
- Légy oly szíves!
-Igen is! - Zayn egy nagyot kiabált én meg majdnem megsüketültem. Majd nagy nehezen, de Louis-hoz  került a telefon, mivel még három azt hiszem három srác belekiabált a telefonba.  Szépen át beszéltük a dolgokat, mivel reggel ő is látta a híreket. Majd beszéltem Eleanor-val aki nagyon megértő volt és kedves szerintem össze is barátkoztunk. Majd a hírekbe küldtünk be egy üzenetet és az is el lett intézve. Már 2 óra volt. Fel futottam az emeletre lezuhanyozni. Megmostam a hajam. Nagy nehezen de végeztem a fürdéssel. Szekrényem elé álltam, hogy ki vegyek valami ruhát. Meg is találtam nagy nehezen:
 Gyorsan egy kis szempilla spirált tettem magamra meg egy kis alapozót nem igen sminkelem magam. Majd a hajamat begöndörítettem. Egy fehér sarut vettem a lábamra és lesiettem a lépcsőn. Rá pillantottam a falon pihenő órára ami fél négyet mutatott. Mivel ma még nem igen ettem semmit ezért egy pirítóst gyorsan bedobtam, közben anyuval beszélgettem és Deboráh-val játszottam.  Még megmostam a fogamat, egy kis parfümöt fújtam magamra. Lassan 4 óra és egy éles dudaszót hallottam. Futottam lefele,  anyunak és Deboráh-nak adtam egy puszit, majd kiviharzottam a házból. Ginna éppen akkor indult kifele és meglátott majd intett egyet és kikerekedett szemekkel nézte ahogy beszállok egy nagy fekete autóba. Lassan és óvatosan behuppantam a finom bőrülésre. Majd köszöntem Zayn-nek aki egy mosollyal és egy arcra puszival köszönt és beletaposott a gázba. Olyan vörös lehetett a fejem, mindig elpirulok.  Gyorsan küldtem egy SMS-t Ginná-nak, hogy "Majd mindent elmesélek este". Az út csendesen telt, Zayn leparkolt és kiszállt, majd engem is kisegített az autóból és bekötötte a szemem. Puha ujjaival megfogta a derekamat, gyors és óvatos mozdulattal felemelt. Lassan haladtunk, de én folyamatosan kérdezősködtem.  Óvatosan lerakott a talajra vagy is legalább is azt hittem. Leültetett egy székre, majd  puha ujjait a kendőhöz tette és levette. A látvány elragadott, egy pár könny csepp folyt le az arcomon, amit Zayn rögtön észre vett és letörölte. Érintése a bőrömön rögtön ki liba bőröztem. És kérdezősködőt:
- Tetszik? 
- Nagyon egyszerűen imádom. - mondtam és egy puszit nyomtam az arcára. Amit ő is jutalmazott. Egyszerűen varázslatos volt, mintha egy mesébe lennék. Teljesen behajókáztunk a tenger közepére, majd megvacsoráztunk és sokat beszélgettünk. Csomó mindent megtudtunk egymásról, majd beszélgetésünket a telefonom csörgése zavarta meg. 
- Szia Destiny, itt Ginna! Csak azt szeretném kérdezni, hogy összepakoltál már, mert 10 kor indul a gépünk!? 
- Szia! Juj még nem akkor haza kéne mennem? - kérdeztem csalódott arccal.
-Hát igen, aztán át megyek olyan 9 körül! Ugyan is azt mondtad, hogy anyud kivisz minket a reptérre.
- Oks akkor indulok. Szia! - meg se várva válaszát kinyomtam a telefont.
-Zayn haza kéne vinned. Megtennéd?
- Persze.  - mondta  szomorúan.  Közepes tempóban visszahajóztunk a partra, majd siettünk  az autóhoz......

*Néhány perc múlva:*

Már összepakoltam és magamat is rendbe szedtem. Az utazásra ezt vettem fel:

 Lassan megérkezett hozzánk Ginna is. Elindultunk a reptér fele olyan rövidnek tűnt az út pedig hosszú volt, csak azért tűnt rövidnek mivel a családommal akartam maradni. Meg is érkeztünk és már csak néhány perc volt hátra az indulásig még gyorsan megvettem a jegyeket. Anyuval és Deboráh-val hosszú ölelkezésbe kezdtünk. EZT a pillanatot  Ginna zavarta meg mert már fel kellett szállni a gépre. Még adtam anyának és a húgomnak egy puszit. Majd elindultunk a gép felé. Lassan fel szálltunk. Én az egész utat végig aludtam, majd Ginna keltett fel hogy leszálltunk. Megkerestük a csomagjainkat, és kimentünk a zajos utcára. Leintettünk egy taxist, bediktáltam neki a címet, majd 1 óra kocsikázás után megérkeztünk. Kifizettem a taxit megálltunk a ház előtt, de sikeresen fellökött minket valaki vagy is inkább valakik. Mikor felnéztem nem hittem a szememnek ahogy Ginna se....




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése