2012. július 25., szerda

8.Állás keresés.....

Sziasztok!! Képzeljétek, hogy van net és tudok részt hozni de lehet, hogy 2 naponta, de nem biztos!! Lehet, hogy naponta!!! Itt az újabb rész, nem lett annyira jó!!! Komit kérek!! xox Puszii: Petra

Ti most jártok Destiny-vel? - Zayn felém fordult és egy lágy csókot hintett az ajkamra, majd Hazza felé fordult, aki kikerekedett szemekkel figyelte az előbbi jelenetet. 
-Ez elég válasz a kérdésedre?  -kérdezte felvont szemöldökkel. De ő csak bólogatott. Zayn pörgetett és Harold-on állt meg az üveg és mielőtt Zayn feltette volna a kérdést, gyorsan rávágta, hogy merek. Zayn ravaszul tekintett Harry-re és Ginná-ra . - Harry menj oda Ginná-hoz és....


*Destiny:*

- .....és önts a hasára csokiszirupot, majd nyald le. - Harry-nek tetszett a dolog, de Ginná-nak nem. Először ellenkezett, majd beadta a derekát. Harry óvatosan felhúzta a lány pólóját, majd lassan rá csöpögtette a hasára. Ginna egy picit felszisszent, majd ránézett Harry-re és bólintott, hogy készen áll. Óvatosan és lassan csinálta, a lány pedig nagyokat nevetett, ahogy a többiek se bírták ki nevetés nélkül. Amikor végeztek, elvonultak a fürdőbe, hogy lemossák magukról , a csokit. Nagy nehezen, de kijöttek és mindenki filmet akart nézni és egy horror mellett döntöttek a fiúk, mi addig készítettünk mindenkinek popcorn-t. Lassan mindenki megtalálta a helyét, Ginna mellettem és Harry mellet, én pedig Ginna és Zayn mellett. Louis egy sárgarépa plüss és Niall mellett. Míg Liam egyedül ült, megsajnáltam így közém és Ginna közé ültettem. De közölte előre, hogy van barátnője. A film nagyon ijesztő volt, nem telt el úgy perc, hogy nem ugortam volna Zayn ölébe. Szegény srácot annyira sajnáltam, hogy mindig rá ugrálok. Belegondoltam mennyire unhatja már. Mikor rá pillantottam Ginná-ra rezzenéstelen arccal nézte a tv-t, de amikor egy picit ijesztőbb rész jött össze kulcsolta kezét és ráhajtotta fejét Harry vállára, majd erősen megszorította a kezét. Nagyon álmos lettem és ráhajtottam a fejem Zayn vállára,  pár percen belül el is aludtam. Annyit éreztem, hogy valaki felkap és lefektet az ágyra, betakar és az arcomra egy puszit nyom.

*Reggel 11 óra:*

Csörömpölésre ébredtem. Morcosan bújtam ki az ágyból és bújtam bele a köpenyembe meg a papucsomba. Lassan mentem le a lépcsőn. Ginna volt a konyhába és reggelit készített.
-Jó reggelt! Kérsz egy kávét vagy palacsintát?
- Reggelt! Lehetne mind kettőt? Ugye van nutellás?
- Persze, hisz az a kedvencünk. - mosolyodott el. Csendben megreggeliztünk, ami nálunk nem volt megszokott, mert mindig valaki beszélt vagy csinált valamit! Végeztünk a kajával és mondtam, Ginná-nak, ha volt olyan kedves és csinált reggelit, meg kávét legalább már akkor én had mosogassak el.Ginna addig leült a gép elé és munkát keresett.

*Zayn:*

Este amikor felvittem Des-t a szobájába láttam az ágy mellett egy könyvet, tudom, hogy más cuccaiba nem szabad belenézni és kutatni, de olyan érdekesnek tűnt ez a könyv. És hát nem akartam ott belenézni így eltettem a kabát zsebembe. Este már túl fáradt voltam az olvasáshoz így a párnám alá dugtam a könyvet és elaludtam. Reggel én keltem fel legelőször és eszembe jutott a könyv, így hát elő vettem a párnám alól és belenéztem olvasgatni kezdtem. Egy csomó jó dal volt benne, szólni akartam a fiúknak, de még nem mertem. Előbb a menedzserrel kéne beszélni, de nem még várok egy kicsit. Fel kéne hívnom őt....

*Destiny:*

Végeztem a mosogattassál és egy nagy sikoltást hallottam. Rohantam a nappaliba:
- Mi történt Ginna? - kérdeztem lihegve.
- Állást kaptam a menhelyen , igaz nem fizetnek érte, de akkor is. Ez csak ilyen másod állás vagy mi. Keresek, majd egy rendeset is.
- Juj, de örülök neki. - oda futottam hozzá és megölelgettem, majd a telefonom csörgése megzavart mindent. Elő vettem a táskámból és meg se néztem, hogy ki hív azzal a sluggal kinyomtam, de lehet, hogy nem kellett volna. Vissza kerestem a híváslistán és Zayn hívott. Hogy lehetek ilyen ökör most biztos, hogy haragszik rám. - Ginna, ne haragudj, de ezt vissza kell hívnom!
- Semmi gond! Menj csak nyugodtan! 
Felsiettem a szobámba és visszahívtam Zayn-t. Nem veszi fel. Miért nyomja ki? Hogy lehetek ekkora ökör. Elhatároztam, hogy elmegyek hozzá. Gyorsan letusoltam, fogat mostam és elkezdtem a bőröndömben kutatni mivel nem volt még időm kipakolni:
 Kivasaltam a hajamat, és egy kis alapozót tettem magamra, meg egy kis szempilla spirált. Éppen lépni akartam ki az ajtón amikor Ginna utánam szólt...

*Ginna:*

Amikor Destiny felment a szobájába én még kutakodtam egy kicsit a neten munka után és találtam is egyet éppen modelleket keresnek. Én New York-ban is modellkedtem, de akkor csak helyettesítettem. Gyorsan fel is hívtam őket és a  főnökkel már mint Sebastian Black-vel össze is barátkoztunk és megbeszéltünk egy időpontot, hogy mikor kell mennem. Kikapcsoltam a gépemet és felfutottam a szobámba, gyorsan letusoltam és fogat mostam majd a bőröndömhöz nyúltam, mivel még nekem sem volt időm kipakolni és ezt vettem fel: 

 Egy kis alapozót raktam magamra és egy kis szempilla spirált, majd siettem kifele, de amint láttam Des is készült valahova így utána kiabáltam...








*Destiny:*

Éppen lépni akartam ki az ajtón amikor Ginna utánam szólt. Elég csinosan nézett ki és ezt szóvá is tettem. Állítólag állás interjúra ment és pont arra volt amerre a fiúk laktak így egy darabig együtt sétáltunk. Majd én bekanyarodtam a fiúkhoz ő pedig ment tovább. Becsengettem és csak azt hallottam, hogy "Gyere" én beléptem és amit láttam az nem volt kellemes. Sírva futottam ki és becsaptam magam után az ajtót. Kifutottam az útra, egy éles dudaszót hallottam.......



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése