2012. július 8., vasárnap

6. Minden titokra fény derül...

Meg is hoztam a részt! Jó olvasást, csak még annyit hogy a következő fejezetet este hozom!! Puszi : Petra

 Gyorsan leszálltunk és fogtunk egy taxit, gyorsan bediktáltuk a címet, majd 1 óra utazás után megláttuk a házat. Kifizettem a taxit megálltunk a ház előtt, de sikeresen fellökött minket valaki vagy is inkább valakik. Mikor felnéztem nem hittem a szememnek ahogy Ginna se....
  
*Destiny:*

- Köszi, először a boltba, most meg itt? - kérdeztem felvont szemöldökkel, míg Zayn felsegített. És bocsánatot kért. Láttam, hogy a másik srác felsegíti Ginná-t, de nem akarja elengedni. A lány egy laza mozdulattal kirántja karját, mind a ketten ránk emelték a tekintetüket.
- Ne haragudj csak a rajongók elől futottunk Harry-vel. - rám pillantott, majd szája elé tette a kezét és tudta, hogy elszólta magát.  Nagy nehezen makogtam valamit és a sírás határán voltam.
-  Ra...ra... rajongók... Ti h..hi..hí...re..sek va...gy..t..ok?- mondtam és egy könny csepp szaladt le az arcomon, majd követték társai. Nekem vajon erről miért nem szólt? Miért nem mondta, hogy híresség? Most már eszembe jutott, hogy ki ő! A tv-ben láttam, rádióban hallottam őket.  
- Zayn menj el most.- Ordítottam sírva és észre vettem, hogy egy egész lány csapat rohan felénk. Gyorsan megragadtuk a cuccunkat, majd becsuktuk a kapu ajtót. Még annyit láttam, hogy Zayn eszeveszettül elkezd rohanni, nyomában Harry-vel. Leguggoltunk a kerítés mögé és vártuk, míg a sikítozó rajongók elhaladnak a ház előtt. 5 perc elteltével már nem hallottuk a sikítozást. Még mielőtt Ginna megkérdezte volna, hogy "Mi volt ez előbb Zayn-nel" gyorsan a szavába vágtam, aztán elkezdtem valami egészen másról beszélni. Elő vettem a kulcsot és kinyitottam a bejárati ajtót.  Egy gyönyörű előszoba fogadott. Egyre haladtunk beljebb és megpillantottuk a nappalit. Ujjammal végig simítottam a szekrényen, éreztem a frissen csiszolt fa puhaságát. Lehuppantam a zöld kanapéra és egy kicsit lehunytam a szememet. Csend és nyugalom. Direkt ezt az utcát választottam, mivel eléggé csendes. Kivéve akkor amikor sikítozó lányok futnak rajta végig. Felálltam elfordultam balra ahol a konyha volt. Besétáltam körül néztem mindenhol még a kis fiókokat is megnéztem. Egyszerűen csodálatos, mint ha egy mesében lennék. Haladtam tovább újból kiértem a nappaliba, majd elfordultam jobbra és egy kis fürdőszobába értem. Egyszerű, de még is tökéletes, színéből csak úgy sugárzik a harmónia és a nyugalom. A tükör elé értem belepillantottam. Nem hittem a szememnek, tényleg megváltoztam mindenki észrevette kivéve engem. Engedettem egy kis langyos vizet, majd megmostam az arcomat.. Nagyon is frissítő volt. Megtöröltem magam és indultam, hogy tovább fedezzem fel a házat. Az ajtón kiérve kicsit arrébb volt egy fából készített lépcső. Lassan és óvatosan felsétáltam. Szembe volt velem egy szoba amint látom azt már Ginna el is foglalt. Halkan benéztem ne hogy a lány észre vegyen, de ő éppen álom országban járt. Szegény teljesen kimerülhetett. Halk léptekkel odamentem és betakartam, majd kilépkedtem a teraszra. Gyönyörű volt szinte egész Londont be lehetett látni róla. Halkan jöttem ki, majd egy utolsó pillantást vetettem Ginná-ra és a szobának harmonikus színér, berendezésére. Óvatosan becsuktam az ajtót, majd átmentem a szomszéd szobába amit azonnal megállapítottam, hogy nem az én stílusom, inkább lesz ez a vendégszoba. Kimentem innét is,majd a mellette levő szobába nyitottam be. Rögtön bele szerettem a szobába: halvány szürke színű falak, óriás ablakok, nagy terasz, nagy gardrób, és ez még semmi egy édes kis fürdő. Rögtön az ágyat vettem célba. Ráhuppantam puha, selymes ágyra majd lehunytam szemeimet és elhatároztam, hogy rákeresek a srácokra a neten. Elég sok mindent találtam, talán még a nevüket is megtudtam jegyezni, de aztán meguntam a keresgetést. Kikapcsoltam a gépet és letettem az éjjeliszekrényre, majd visszadőltem az ágyra  lehunytam a szemeimet,aztán elnyomott az álom.....

*Ginna:* 
  
Körül néztem a házba mindenhol, még a kertben is. Ki is választottam a szobámat, majd rögtön megrohamoztam az ágyat, lehuppantam és nemsokára elnyomott az álom, bár azt még éreztem, hogy valaki betakar, biztos csak Destiny volt. Kb. úgy 3-4 órát aludhattam. Rápillantottam a telóm kijelzőjére, 6 órát mutatott. Plusz még volt egy nem fogadott hívásom anyutól. Gyorsan fel is hívtam, hogy nincs semmi bajunk és hogy megérkeztünk, meg, hogy majd holnap keresünk valami melót. Megigazítottam az ágyamat, majd használatba vettem a saját fürdőmet. Gyorsan lezuhanyoztam és mostam fogat, mondjuk nem tudom, hogy minek, de jól esett. Kimentem lehuppantam az ágyra és magam elé húztam a bőröndöt, hogy valami normális ruhát vegyek magamra. Hosszú keresgélés után ezt választottam:
  Ezt láttam a legalkalmasabbnak. Gyorsan még megszárítottam hosszú gesztenye barna  hajamat, majd kivasaltam és magamra öltöttem a ruhát. Sminket nem raktam magamra mivel nem szeretem magam kenceficélni, csak egy kis alapozót szoktam magamra rakni vagy esetleg egy kis szempilla spirált. Le battyogtam a konyhába és a hűtőhöz nyúltam ami teljesen üres volt így elhatároztam, hogy elmegyek a boltba. Írtam egy kis cetlit Destiny-nek hogy: Boltba mentem, ha kell valami csak csörögj! xox- Pussz: Ginna. Felvettem az asztalról a kulcsot, majd kiléptem az ajtón. Nem igen volt jó idő,  reméltem, hogy út közbe nem kap el az eső. Nem kellett messze mennem mert az utca végén volt egy kis bolt. Köszöntem az eladónak, majd minden szükséges dolgot beletettem a kosárba. Odasiettem a pulthoz, majd kifizettem a cuccokat. És kerestem még gyorsan egy újságost. Elindultam haza  a sok cuccal amikor valaki megszólított és én ijedtemben elejtettem az összes cuccot.
- Szia! Jaj ne haragudj, ha megijesztettelek. Nem akartam esküszöm. - mondta Harry és segített felszedni a cuccokat a földről.
- Szia! Semmi, baj! Nem szoktam ijedős lenni csak ez valahogy váratlanul ért. - mondtam egy vakító mosoly erejében.  
- Segítsek hazavinni a cuccokat? - kérdezte mosolyogva, majd belenézett a szemeimbe. De az ő zöld szemei  megbabonáztak és csak bólogattam. Majd lassan elindultunk. Egész úton hülyéskedtünk és sokat beszélgettünk, Néhány dolgot megtudtunk egymásról, de csak ami tényleg belefért az időbe. Lassan megérkeztünk és beengedtem Harry-t. De bár ne tettem volna.......
(Néhány kép a házról és a belsejéről akit érdekel:)




                                                      Előszoba..



                                                        Nappali..

                                                                   Konyha..
                                           
                                                           Ginna hálószobája...

                                                       Destiny hálószobája...
                                                      Vendég szoba.....
                                                        Fürdőszoba...
     








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése