2012. július 8., vasárnap

7.Majd nem csók és a vallomás....

Ne haragudjatok, hogy rövid és ilyen össze -visszaság lett az egész csak nem volt energiám írni, de most le kell feküdnöm mert korán kell kelnem!! De be fogom azt vezetni, hogy 1-2 komment után jön a következő!  Ne haragudjatok meg rám ezért! Jó olvasást! Sziasztok, jók legyetek míg nem leszek puszi : Petra!!!

Segítsek hazavinni a cuccokat? - kérdezte mosolyogva, majd belenézett a szemeimbe. De az ő zöld szemei  megbabonáztak és csak bólogattam. Majd lassan elindultunk. Egész úton hülyéskedtünk és sokat beszélgettünk, MAJD NEM mindent megtudtunk egymásról. Lassan megérkeztünk és beengedtem Harry-t. De bár ne tettem volna.......

*Ginna:*

Belenéztem, abba a gyönyörű zöld szemeibe és teljesen megbabonázott. Egyre jött közelebb és közelebb. Én pedig hátráltam, majd végül a falnak csapódtam tovább nem tudtam menni. Ő pedig még mindig jött közelebb és már csak 5 cm  volt az arcunk között, de megszólalt a kapu telefon  így el kellett, hogy engedjen. Zayn volt az és amikor kinyitottam az ajtót kérdően nézett Harry-re, hogy mit keres itt! Mondta neki a göndörke, hogy majd otthon elmesél mindent. Zayn pedig hevesen bólogatott és kérdezte, hogy Destiny merre van? Felirányítottam Des szobájába aki még mindig aludt és Zayn miután belépett a szobába halkan becsuktam az ajtót és lesiettem, de sehol sem találtam Harry-t. Egyszer csak kezeket éreztem a derekamon...

*Destiny:*

Halk ajtó csukódást hallottam, de nem akartam kinyitni a szemem, mert biztos voltam abba, hogy csak Ginna az és biztos keres valamit, de nem. Kicsit kezdtem félni. Megsüppedt  az ágy és puha ujjakat éreztem az arcomon, majd egy puha ajkat, ami lágy puszit hintett. Lassan és óvatosan kinyitottam a szememet, de az ő gyönyörű barna szemeibe nem néztem bele. Csak a puha takarót gyűrögettem és ő megszólalt:
- Nézd Destiny meghallgatsz vagy inkább menjek ki?- beszélni nem akartam, mivel néhány könny csepp gördült le az arcomon, de ő ezt nem vette észre  és így csak bólintottam egyet. - Szóval... hát... én ezt az egészet azért nem akartam elmondani, mert azt akartam, hogy azt lásd, hogy én is hétköznapi ember vagyok és nem egy híres, gazdag, elkényeztetett ember. Tudom, hogy ezt akkor vállalnom kellett amikor elhatároztam, hogy énekes leszek, de ez van. Érted?- most már belenéztem a szemeibe és próbáltam egy értelmes mondatot kreálni ami sikerült is.
- Nézd én teljes mértékben egyet értek veled, hogy nem mondtad el, el is gondolkodtam rajta picit. De én akkor sem a sztárt látnám benned, hanem egy hétköznapi srácot. Feltehetek egy kérdés, de kérlek őszintén válaszolj?! - mosolygott és bólintott egyet.   - Amikor elvittél hajókázni az randinak volt tekinthető ?? - lehajtottam a fejemet, mert egy picit elpirultam. Kezdek iránta érezni valamit. Tudom, hogy nem lenne szabad...
- Hát tudod én amikor először megláttalak akkor éreztem irántad valamit. Volt valami fura érzés amit nem lehet elmondani. És szerintem lehet azt randinak venni. De most én is kérdezhetek valamit? - mondta, majd egyre közelebb hajolt, én pedig félénken bólogattam. - Megcsókolhatlak? - nem válaszoltam semmit, de az arca egyre közelebb és közelebb jött, majd rátapasztotta száját az én számra és egyre hevesebb csókolózásba kezdtünk, míg nem sikításra lettünk figyelmesek. Ginna sikítozott odalentről. Zayn-re néztem és halk léptekkel haladtunk le a lépcsőn és azt vettük észre, hogy Harry kergeti Ginná-t. Egyszer csak Hazza megrántotta a lány vállát és ráesett szegény srácra aki megcsókolta. Láthatóan élvezték a helyzetet addig amíg Zayn meg nem köszörülte a torkát.
- KHHM! - mind a ketten kikerekedett szemekkel felfigyeltek s mint két ijedt veréb úgy ugrottak szét!
- Bocsi, hogy megzavartunk titeket megyünk is! - mondtam és majd nem kitört belőlem a nevetés, de próbáltam magam tartani.
- Neee, maradjatok csak nyugodtan, egyébként is Des segítenél kipakolni?
- Áthívjuk a fiúkat is hogy jobban megismerkedjetek jó? - mondták a fiúk egyszerre mi pedig csak bólogattunk. Gyorsan kipakoltunk és rendeltünk pizzát, ami előbb megjött mint a fiú banda többi tagja. Nemsokára ők is megjöttek. 
- Sziasztok! - üdvözöltük őket illedelmesen Ginná-val. - Én Destiny Ryan vagyok ő pedig a barátnőm Ginna Grande. 
- Sziasztok lányok! Én Liam Payne vagyok, ők pedig Niall Horen és Louis Tomlinzon. - mutatta be a srácokat Liam.
- Én Louis-val már találkoztam! - jelentettem ki. Össze tévedt a fiúkkal a tekintetem és nevetésbe törtünk ki. Beinvitáltam mindenkit a nappaliba és egy kérdezős játékot játszottunk, amiből mindenki megtud mindent a másikról. Majd Louisnak eszébe jutott a felelsz vagy mersz játék és senki sem tiltakozott ellene kivéve én...
Harry pörgetett és Zayn-en állt meg az üveg! A felelést válaszolta, majd feltették a várva várt kérdést:
- Ti most jártok Destiny-vel? - Zayn felém fordult és egy lágy csókot hintett az ajkamra, majd Hazza felé fordult, aki kikerekedett szemekkel figyelte az előbbi jelenetet. 
-Ez elég válasz a kérdésedre?  -kérdezte felvont szemöldökkel. De ő csak bólogatott. Zayn pörgetett és Harold-on állt meg az üveg és mielőtt Zayn feltette volna a kérdést, gyorsan rávágta, hogy merek. Zayn ravaszul tekintett Harry-re és Ginná-ra . - Harry menj oda Ginná-hoz és....






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése