2012. július 5., csütörtök

4. Hírtelen döntés.....

Sziasztok!! Ne haragudjatok, hogy ilyen rövid lett, de kivagyok!! Egész nap nem voltam itthon és ki vagyok merülve. Ne haragudjatok de nem tok még egy részt hozni mivel nincs energiám hozzá. Majd holnap reggel vagy délelőtt lesz újabb rész!! De most már befogom és jó olvasást kívánok remélem, hogy tetszik!! Légyszi komikat ne felejtsétek!! 
Pusszi: Petra ♥♥ >.<


*Ginna szemszöge:*

Este nagy nehezen elaludtam. Mivel a húgom nem hagyott aludni. Eléggé furcsa álmaim vannak mostanában. Reggel, olyan 11 körül ébredtem, mivel anyu rám telefonált, hogy boltba kéne mennem és közben vigyem el a húgomat az egyik barátnőjéhez. Nagy nehezen  kikászálódtam az ágyból, majd magamra kaptam a köntösöm,  lebotorkáltam a konyhába. Csináltam magamnak pirítóst és  Cappuccino-t.
Kiültem a teraszra és bekapcsoltam a rádiót. Egy banda ment rajta valami One Direction. Nem volt rossz a zenéjük, de én a Jedwardöt jobban szeretem, már bocsánat. Megreggeliztem belepakoltam a mosogató gépbe és felmentem lezuhanyozni. A víz cseppek végig  folytak kreol bőrömön. Végeztem a tusolással  és magamra kaptam valami nyárias ruhát:
Megfésültem hosszú gesztenye barna hajamat. Majd utoljára végig mértem magam a tükörben. Nem vagyok az a sminkelő típus inkább csak alapozót szoktam felrakni magamra. Ahogy utoljára beletekintettem a tükörbe, úgy döntöttem, hogy jó lenne egy kicsit változtatni magamon.Úgy is rám fér, mielőtt elmennénk Londonba Destiny-vel. Rövidebb hajat akartam.  Ha már benézek a fodrász szalonba akkor már ennyi erőből kozmetikushoz is elmehetek. A vásárlás úgy is rá ér. Leballagtam a lécsőn és úgy ráncigáltam el a húgomat a gép elől. 14 éves, most van a tinédzser korban én már csak tudom. Bezártam magunk mögött az ajtót és lassan ballagtunk egymás mellett. Nem szóltunk egymáshoz semmit, nem vagyunk éppen beszélő viszonyba. A húgomat beinvitáltam a barátnőjéhez majd én folytattam egy fodrász szalon felé az utamat. Egy negyed óra múlva már a szalon ajtaját csuktam be magam mögött. A kedves megszokott fodrászom várta, a " parancsot", hogy mit is csináljon a hajammal. Végül úgy döntöttem, hogy egy kicsit vágatok belőle és a frufrumat befestetem szőkére. Több mint 1 órát ültem a székben de nagy nehezen elkészült a mestermű. Nagyon tetszett a látvány amit láttam a tükörben. Pont ahogy elképzeltem.
Kifizettem a fodrászom,  egy üzlettel arrébb volt a kozmetikus. Halk csengő szó jelezte, hogy beléptem az üzletbe. A kozmetikus egy mosollyal köszöntött, majd a székbe tessékelt és kék szemeivel figyelte, hogy mit is mondok. Végül úgy döntöttem, hogy kiszedetem a szemöldököm és csináltatok egy kisebb műkörmöt, hogy azért gitározni még tudjak.  Kemény 1 óra alatt meg volt az egész. Míg a kozmetikusnál ültem azon gondolkodtam, hogy tetkót is kéne csináltatnom a karomra, hogy  "Never say never" vagy a fülem mögé hangjegyeket. Aztán végül úgy döntöttem, hogy mind a kettőt megcsináltatom. Gyorsan a kozmetikust is kifizettem. 


Átsétáltam a másik utcába ahol van a tetkós és beléptem az ajtón.  Egy sikítást hallottam, és bevallom most megijedtem. De összeszedtem magam és beültem a székbe. Egy srác fogadott aki tele volt tetkóval. Elmagyaráztam, hogy mit is szeretnék és nagy nehezen belekezdett. Először fájt egy kicsit de aztán utána nem itt is ülhettem 1-2 órát. Kész, ez is egy picit fáj, de nem érdekelt. Kifizettem őt is majd indultam a sarki boltba, hogy bevásároljak. Út közben elkezdtem kutakodni a táskámba, mivel anyu mondta, hogy rakott bele egy cetlit, hogy miket kell vennem. Nagy nehezen megtaláltam, de ki is ejtettem a kezemből mivel valaki megbökött és én rámordultam hogy: "Héé! Mit csinálsz?"
Aztán az illető el is futott így nyugodtan tudtam folytatni a dolgomat...





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése