2012. augusztus 4., szombat

10. Először Ginna utána meg ő! Mi van itt?.....

Sziasztok!! Meghoztam az új részt! Egyébként ne haragudjatok, hogy eddig nem hoztam részt csak itt nyaral nálunk a 10 éves unokatesóm és egész nap rajtam lóg aztán nem ülhetek le a gép elé csak este, de akkor meg nincs energiám írni! De ez nem lesz így sokáig! Nem járatom tovább a számat, jó olvasást! xox Puszii: Petra

*Destiny:*
-Szia, igen szuper. Felvettek, de majd csak a jövő héten kell kezdenem. És én is üdvözlöm anyudat és köszönöm.
 - Na az igen! Csak egy gond van nekem még nincs állásom! Amúgy átadom neki úgy is nemsokára haza megyek. - Ginna csak tátott szájjal figyelt. Nem sokára kinyögött egy értelmes mondatot:
- Mi az, hogy nem sokára haza mész, hisz most jöttünk?
- Tudom, de csak hétvégére mennék haza.
- Akkor jó. Apropó mondanom kell valamit....  Állítólag két munkást keresnek a menhelyen és én téged ajánlottalak. Csak hétvégéken kell bemennünk mert akkor kötelező, de egyébként ha van kedvünk akkor a hét bár melyik napján.
- Köszönöm szépen imádlak, nálad nem is kívánhatnék jobb barátnőt! - tudom, hogy Ginna nem szereti ha ölelgetik, de ez most neki is meg nekem is jól esett.
- Igazán nincs mit! Amúgy mész ma valamerre?
- Nem! Szerintem, takarítok egy kicsit! Igaz 2-3 napja vagyunk itt és még is kupi van! Te mész valamerre?
- Nem én szerintem felfedezem a kertet! - ahogy kimondta ezt a mondatot felfutott a szobájába, majd egy gitárral és egy füzettel tért vissza. Lassan kibattyogott a kertbe és ott leült egy almafa alá. Elkezdett gitározni én pedig csak ott álltam a teraszajtóba és hallgattam, hogy- hogyan játszik. Gyönyörű volt és kellemes. Erőt vettem magamon felmentem a szobámba, kipakoltam a ruháimat a bőröndből a szekrénybe. Össze szedtem a szennyest mindenhol és elindítottam egy mosást. Rendet raktam  a szobákba meg a fürdőkbe. Bár Ginna fürdőjéhez nem nyúltam mert tudom, hogy nem szereti, ha a cuccaihoz nyúlkálnak. Lementem a földszintre és elmosogattam közbe bekapcsoltam a tv-t és zenét hallgattam. Még ahhoz is volt erőm, hogy össze porszívózzak és felmossak. El is telt a napom. Éhes is lettem. Úgy döntöttem, hogy pizzát rendelek, mivel nincs kedvem főzőcskézni. Gyorsan tárcsáztam a számot majd rápillantottam az órámra ami este 8 órát mutatott. Hamarosan meg is hozták az ételt, de eszembe jutott, hogy Ginná-t egész nap nem láttam. Kinéztem a kertbe, de ott nem volt. Felfutottam a szobájába, de ott se volt. Rögtön hívtam, de nem vette fel, majd újból megpróbáltam, de nem vette fel. Vártam egy kicsit, aztán kaptam egy SMS-t Ginná-tól, hogy ne keressem, mert elment kiszellőztetni a fejét. Gyorsan megkajáltam és a maradék pizzát elraktam Ginná-nak. Úgy döntöttem, hogy utána megyek, eléggé ismerem ahhoz, hogy tudjam, hogy merre megy ha valami nyomasztja. Vettem magamra egy dzsekit és lassan elindultam. Az utcák sötétek voltak és félelmetesek. A park fele mentem, hát ha ott megtalálom és igazam lett. Ott ült a padon maga elé  meredve. Lassan közeledtem feléje és nem vett észre, leültem mellé és faggatni kezdtem:
- Ginna mi baj? Tudod, hogy ha van valami akkor azt nyugodtan elmondhatod nekem!
- Nincs semmi, bajom, csak kicsit egyedül szeretnék lenni! Ez miért olyan nehéz felfogni?!
- Jó nyugi, akkor nem is zavarlak tovább! 
Egy váll rándítás volt az egész. Szépen felálltam mellőle, majd hazaindultam. Gyorsan lezuhanyoztam, fogat mostam és leültem a tv elé. Éppen egy vígjáték ment azt végignéztem, majd nagy nehezen, olyan 11 óra körül haza jött Ginna is. Felszerettem volna menni a szobámba, de a korlátnál elkapta Ginna a kezem:
- Figyelj Des ne haragudj! Én nem szeretnék veled rosszban lenni. Csak ez egy olyan ügy amiben te nem tudsz segíteni! Egyedül megoldom! Tudod, hogy milyen konok vagyok meg akaratos. Mert amit szeretnék azt el is érem.
- Rendben felejtsük el az egészet! - jó szorosan megöleltük egymást. Én is és Ginna is felmentünk a szobánkba. Az asztalról elvettem a laptoppomat, majd körülnéztem egy kicsit a neten, de nem sokáig nézelődtem. Mert hamar elnyomott az álom.
  
*Szombat reggel 8 óra, az utazás napja:*

- Mindent elpakoltál ami szükséges? - hallottam meg Ginna aggodalmas hangját.
- Igen, még elmegyek lezuhanyzom és indulok is! Olyan kár, hogy te nem jössz !
- Tudom, de itt kell maradnom elsimítani a dolgokat! Tudod?
- Igen- igen tudom! Na de én még megyek készülődni! - és azzal a sluggal felfutottam az emeletre. Lezuhanyoztam, fogat mostam, majd ami ruha maradt még a szekrényemben azok közül választotta magamnak egyet:
 Begöndörítettem a hajamat és egy masnis hajpántot raktam a hajamba, majd még egy kis alapozót és szempilla spirált raktam magamra. Nagy nehezen, de elkészültem és mire levittem a táskámat és elköszöntem Ginná-tól addigra meg is érkezett a taxi. Nem volt messze a repülőtér csak 1 órára. De a repülő út az igen is az volt, meg kellemetlen. Mivel egy kisfiú ült mellettem és folyamatosan csesztetett. Amikor leszálltunk nagy megkönnyebbülés volt. Hazáig az út is csak 1-2 óra volt. Meg is érkeztünk, kifizettem a taxist és mentem befele. Nem kopogtam csak benyitottam és amit láttam az teljesen lesokkolt.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése